1-ایفای نقش سخنگویی بيمارستان به منظور برقراری ارتباط با رسانه های ارتباط جمعی جهت اطلاع رسانی به مردم .
2-ایجاد و ارتقاء ارتباطات بيمارستان با سازمانها ونهاد های مختلف در محدوده وظایف محوله .
3-ارایه نظرات مشورتی به ریاست بيمارستان در زمینه چگونگی انعکاس اقدامات و فعالیت های بيمارستان به رسانه ها و مردم .
4-مدیریت و برنامه ریزی سمینارها، همایش ها ومراسم گرامیداشت ایام مختلف و مناسبتهای ویژه .
5-ارایه گزارش عملکرد از فعالیت های روابط عمومی بيمارستان به مقام ما فوق .
6-تهیه و تدوین اخبار ، صدور بیانیه ها ، اطلاعیه ها ، آگهی ها و تهیه پاسخ لازم در موارد ضروری جهت انعکاس در رسانه های جمعی و مطبوعات .
7-نظر سنجی از مخاطبان در خصوص اقدامات و فعالیت های بيمارستان .
8-هماهنگی و پیگیری جلسات و برنامه ها و فعالیت های مدیریت .
9-ایجاد هماهنگی با رسانه های جمعی بمنظور انجام مصاحبه و شرکت در میزگردها و کنفرانس های خبری مسئولین و مدیران بيمارستان .
10-اقدام در راستای تنویر افکار عمومی از طریق اطلاع رسانی ، ارسال جوابیه ، اصلاحیه و تکذیبیه به مطالب مطروحه در رسانه های جمعی .
11-ارائه راهکار مناسب برای اجرا و تقویت ارتباط الکترونیکی و بهره گیری بیشتر از سایت بيمارستان در زمینه ارتباط و انتقال پیام به مخاطبان .
12-ایجاد هماهنگی های لازم بین سایر بخشها و قسمت های درون سازمانی و برون سازمانی برای استقبال ، پذیرایی و انجام بازدیدهای رسمی و غیررسمی ، جلسات و بدرقه میهمانان داخلی و خارجی بيمارستان
13-برنامه ريزي و هماهنگي براي محل اسكان مهمانان داخلي و خارجي . .
14-نظارت بر واحد سمعي و بصري بيمارستان
15-تهيه تقويم روزهاي تشريفاتي درطول سال و انجام امور مربوطه.
16-برنامه ریزی و همکاری در جهت برگزاری کنفرانس ها ،سمینارها ،جشنواره ها، مصاحبه ها در بيمارستان
17-تهیه وتدوین برنامه سالانه فعالیتهای روابط عمومی
18-انجام وپیگیری سایر وظایف محوله از سوی رئیس بيمارستان
19-هماهنگی انجام امور خطاطی ،طراحی ونقاشی وتهیه تراکت، پلاکارد ، بروشور
20-تهیه پیام های تبریک ،انتصاب وتقدیر برای کارکنان و مسئولان ونیز تهیه هدایا با مناسبت های مختلف جهت توزیع در مسابقات ، اعیاد ومناسبت هاي مذهبي
21-پیگیری ومجری کلیه بخشنامه های مربوط به روابط عمومی
|