دکتر سعید پیشگویی
مدیر شبکه بهداشت و درمان- ریاست بیمارستان
مدرک تحصیلی: متخصص داخلی
شماره تماس: 03433729132
داخلی: 103
|
|
شرح فعالیت
*پاسخگویی به مشکلات خارج از بیمارستان که مرتبط با درون سازمان باشد.
*بررسی، مطالعه و پیشنهاد راهکارهای لازم به منظور رعایت استانداردهای حرفه ای که در جهت مراقبت از بیماران استفاده می شود. (رضایت مشتری گرا)
*جلب همکاریهای برون سازمان
*پیشنهاد توسعه، یا تغییرات ساختمانی و عملکردی بیمارستان و هماهنگی با مسئولین مافوق
*مشارکت در کمیته ها و جلسات و ارائه راهکارهای علمی و عملی مناسب جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات
*نظارت بر حسن انجام خط مشی اجرایی بیمارستان در قالب سیاستهای استراتژیک دانشگاه و مسئولیت هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب دانشگاه و هیأت امناء
*هدایت و هماهنگی فعالیتهای آموزشی، اداری ، تحقیقاتی و درمانی بیمارستان
*ایفای نقش رابط بین بیمارستان و سایر واحدها و دانشکده ها به منظور توجه به سیاستهای کلی آموزش دانشجویان
*اعلام پیشنهادات و نظرات اصلاحی در مورد فعالیتهای بیمارستان و ارسال آن به مقامات ذیربط
*پیشنهاد بودجه سالیانه بیمارستان و نظارت بر هزینه ها
*مسئولیت و نظارت بر امورمالی و اداری بیمارستان
*انتخاب مسئولین مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان
*نظارت بر مراقبت صحیح از بیمار
*نظارت بر پیش بینی نیروی انسانی و سایر نیازهای بیمارستان و پیشنهاد آن به مقامات مسئول در دانشگاه
*نظارت بر عملکرد مدیریت و مدیر پرستاری بیمارستان و سایر کارکنان تحت سرپرستی
*کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای تحت سرپرستی
*انتصاب و عزل کارکنان
*شرکت در سمینارها و کنگره ها و ارائه گزارش به مقام مافوق
*انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق
مهندس مهدی شهیدی
مدیر بیمارستان
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت دولتی
شماره تماس: 03433729133
داخلی: 106 و120
|
|
شرح فعالیت
*مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
*اتنخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان
*هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
*هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی
*شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره.
*تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
*کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
*تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان
*تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد – راه حل مناسب جهت ریاست بیمارستان
*نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
*ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
*تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
*ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
*نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
*شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معاونتهای دانشگاه
*مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
*ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
*هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه
*هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستگاههای بخشهای مربوطه
*نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
*پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
*پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع
*پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت سرپرستی
*نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت سرپرستی
*نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
*صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
*سازمان دهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
*صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه
*نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
*شرکت در سمینارها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
*مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرحهای تهیه شده و جاری در واحدها
*جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق
*مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
*برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیتهای مراکز درمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران
مهدیه منوچهری
مدیر خدمات پرستاری
مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری
شماره تماس: 03433729130
داخلی: 131
|
|
شرح فعالیت
* برنامه ریزی در زمینه ارتقا کیفیت وبهبود خدمات پرستاری
*براورد نیروی انسانی مورد نیاز وتوزیع متوازن نیرو در واحدها
*مشارکت در کمیته های داخل سازمان
*تعیین نیازهای اموزشی پرسنل وبیماران وبرنامه ریزی برای تامین نیازهای اموزشی
شرح وظایف سوپروایزرین در گردش :
*نظارت بر نحوه ارائه خدمات پرستاری
*هدایت کارکنان پرستاری در جهت ارتقا خدمات پرستاری
*تامین وایجاد شرایط مناسب واقدام در زمان بحران
*نظارت وکنترل بر رفتار شغلی کارکنان
حکیمه تقی زاده
مسئول امور مالی
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت دولتی
شماره تماس: 03433729130
داخلی: 122
|
|
شرح فعالیت
*تهیه و تدوین صورتهای مالی واحد و نظارت مستمر بر عملیات امور مالی تطبیق کلیه پرداختها
*با قوانین وآئین نامه ومقررات حالم بر دانشگاه وارسال به موقع صورتهای مالی وسایر گزارشات مدیریتی مورد لزوم به امور مالی
*هماهنگی در اجرای قوانین ومقررات حالم بر عملیات مالی وحفظ حراست از اسناد ودفاتر مالی
*پیگیری ونظارت مستمر بر صحت وصول به موقع در آمدها ی واحد
*حفظ وشناسائی وهم چنین نگهداری حساب اموال – ماشین آلات – تجهیزات- وسایر دارییهای واحد
*کنترل امضاء اسناد مالی واوراق تعهد آور بر اساس تفویض اختیارات ریاست محترم دانشگاه
*اجرای کد ینگ وسر فصلهای اعلام شده توسط مدیریت امور مالی دانشگاه
*اجرای عملیات مالی وتامین اعتبار کلیه پرداختها در چهار چوب بودجه ابلاغی تخصیصی
*گزارش کتبی به امور مالی در مورد تشخیص پرداخت وجه خلاف قبل از پرداخت
*واگذاری تنخواه گردان به مامورین خرید
*نظارت بر اجرای امور محوله به امور مالی وامین اموال
*مراقبت از پرداخت حقوق ومزایا- اضافه کار – ماموریت – کارانه – پاداشها – حق الزحمه و۰۰
*امضاء اسناد ماالی و چک بانکی
*پیگیری درآمدهای ارسالی و وصولی از سازمانهای بیمه گر طرف قرارداد.
*نظارت و کنترل درآمدهای نقدی و غیرنقدی واحدهای تابعه.
*تهیه مواد و لوازم و اقلام مصرفی و غیرمصرفی واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات و منابع موجود.
*ایجاد اسناد هزینه ای مطابق با خریدهای انجام شده بر اساس اعتبارات و منابع موجود.
*حسابرسی اسناد هزینه.
*پرداخت حقوق و مزایای پرسنل.
*ایجاد دفاتر کل، روزنامه و …. و ثبت اسناد هزینه های پرداخت شده.
*بایگانی اسناد هزینه مالی و پرونده های مالی پرسنل.
*پیگیری درآمدهای ارسالی و وصولی از سازمانهای بیمه گر طرف قرارداد.
*نظارت و کنترل درآمدهای نقدی و غیرنقدی واحدهای تابعه.
*تهیه مواد و لوازم و اقلام مصرفی و غیرمصرفی واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات و منابع موجود.
*ایجاد اسناد هزینه ای مطابق با خریدهای انجام شده بر اساس اعتبارات و منابع موجود.
*حسابرسی اسناد هزینه.
*پرداخت حقوق و مزایای پرسنل.
*ایجاد دفاتر کل، روزنامه و … و ثبت اسناد هزینه های پرداخت شده.
*بایگانی اسناد هزینه مالی و پرونده های مالی پرسنل.